Ramowy program studiów podyplomowych
SEMESTR I (115 godzin)
BLOK A: ZABURZENIA NEUROROZWOJOWE
[su_list icon=”icon: chevron-circle-right” icon_color=”#003e71″]
- Neuropsychologiczne podstawy rozwoju, zachowania i uczenia się dziecka
- Genetyczne podłoże zaburzeń rozwoju
- Rozwój dziecka w normie i patologii
BLOK B: PODŁOŻE SPECYFICZNYCH TRUDNOŚCI W UCZENIU SIĘ
[su_list icon=”icon: chevron-circle-right” icon_color=”#003e71″]
- Specyficzne trudności w uczeniu się czytania i pisania i ich diagnozowanie
- Specyficzne trudności w uczeniu się arytmetyki i ich diagnozowanie
- Edukacja i terapia zaburzeń językowych dzieci z dysleksją rozwojową
[/su_list]
BLOK C: ZABURZENIA ZACHOWANIA I EMOCJI
[su_list icon=”icon: chevron-circle-right” icon_color=”#003e71″]
- Zaburzenia zachowania i emocji – podstawy teoretyczne
- Podstawy diagnozy, edukacji i terapii dzieci z zaburzeniami zachowania i emocji
[/su_list]
SEMESTR II (105 godzin)
[su_list icon=”icon: chevron-circle-right” icon_color=”#003e71″]
- Profilaktyka specyficznych trudności w uczeniu się
- Diagnoza, edukacja i terapia uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania i pisania w młodszym wieku szkolnym
- Diagnoza, edukacja i terapia uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania i pisania w starszym wieku szkolnym
- Diagnoza, edukacja i terapia dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki
- Wspomaganie i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju ruchowego
- Praktyki w placówkach
- Seminarium dyplomowe
[/su_list]